czwartek, 26 stycznia 2012

Witam z rana :-)
Dziękuje za komentarze pod ostatnim postem - miło się czytało :)
Moja starsza siostra - to Agnieszka, 21 stycznia miała więc imieniny, a dzień później urodziny :-) Z tej okazji powstało serduszko z dedykacją :-)


Jak widać serduszko, to 3 w jednym ;) - od trzech osób dla solenizantki :) A do kompletu powstała jeszcze karteczka "Patchworkowe życzenia". 



Wszystko zostało zapakowane i posłane do kraju makaronów, pizzy i pięknej, starożytnej architektury - mojego ulubionego kraju :-) Jeszcze raz "Sto lat", Staruszko ;-)

A tu już zakładka na indywidualne zamówienie:


i jeszcze ostatni rzut okiem na zakładki babciowo - dziadkowe w wersji "masowej" ;)


No i rozpoczął się u mnie "sezon walentynkowy" ;-) Pierwsza zaprezentuje się poducha "Rustykalna miłość" - z wyhaftowanym cytatem o miłości z "1 Listu do Koryntian" - jak dla mnie jedne z najpiękniejszych słów o miłości :-)


Zmykam do roboty. Dziś ważny dzień - pierwszy publiczny występ Oliwy :D Stresu nie mam, ale zżera mnie ciekawość jak taki mały krasnal poradzi sobie w takiej sytuacji ;-)
Białe, śnieżne, słoneczne pozdrowienia ze wschodnich krańców Polski WSZYSTKIM posyłam. Co jak co, ale zimą reszta Polska może nam tylko zazdrościć ;-)
Do następnego!!!

6 komentarzy:

  1. Śliczne zakładki , a ostatnia poduszka rewelacja.
    Takie maluchy są podczas występów absolutnie rewelacyjne , rozluźnione , swobodne napewno będzie wzruszająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki,śliczne zakładki i cudna poducha,powodzenia dla Oliwki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal wieje "biedą" :) Przecudna ta poducha:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zmarzłam, szybciutko poszło wszystko ;)
    no to pozazdrościć tylko figurki! co do zimy, to ja już chcę, aby się skończyła ;( no ale czasem bywa piękna- to fakt. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności!Dziękuję za miłe słowa , a córcia ma 9 lat.papa

    OdpowiedzUsuń